Dogtrekking

11.04.2012 14:57

O Velikonocích jsme se s Bárou zúčastnili dogtreku ve Šlapanicích u Brna. Chtěla jsem to už dlouho vyzkoušet. Daly jsme jen MID - 42 km. Na 82-km LONG nemám a ještě asi dlouho mít nebudu. I Baruše toho měla ke konci dost - posledních 15 km jsem spíš táhla já jí, než ona mě. Ona celkově moc tahoun není, jen když má před sebou  jiného psa, tak se do toho opře. Jinak čmuchá kolem cesty a bere to jako vycházku. 

I MID nám dal docela zabrat, přeci jen člověk (ani pes) není zvyklý na takové štreky. Ale došla jsem bez puchýřů, jen mě bolely snad všechny svaly na nohou. Došly jsme v čase 11.17 hod, ale šly jsme to jen jako vycházku, závodně to zatím neberu. 

Nocovaly jsme v autě, docela se dá vyspat i se psem :-) , jen kdyby nebyla taková zima. 

Každopádně nás to neodradilo a už jsme přihlášené na další trek v Železnýh Horách na začátku května. Jen doufám, že ještě bude příznivé počasí a že nás nezničí vedro.

—————

Zpět